Tuesday, December 27, 2011

"awa" ?

awa ?
siapa awa tu ?
aku la orang nya... 

pelik x ? haha~ siapa yg da twu mmg xpelik la kan...
mst ingat tu nme mnje kan..
mybe ye kot.. hehe~

ingat lagi mase form 1 jejak kaki kat oztel tnjung datuk.. knal2 dgn dak2 dorm..tye nme sape ? aku baru nk ckp , tbe2 mama aku jwb.. "nme dia nie awa" .. hhaaiisshh ! nape la ckp nme tu.. aku snyum jela...

bila naek fom 2 , ade dak bwh tye , "kak awe,nape pnggil kak awe ? tp nme kat buku nie nadzirah ? "
aku terdiam... baru aku terpkir nape pnggil aku nme tu ek ? hehe~

balek umah tye mama nape pnggil nme awe ek ? mama kata mse kcik2 aku kuat nanges .. tu atok letak nme awe baru la x nanges lagi .. ha ?? aku iye kan aje la... yela..kcik lagi.. mane twu pape kan.. :)

da rse diri nie da besa time fom4 .. nekad tye mama dgn soalan yg sama..
barulah mama bgtwu yg sbenar .. 
rupanya nama 'nadzirah' nie berat .. mase kcik aku slalu demam , saket ... tu yg melalak je twu..haha~

tp betul ke berat ? emm..



nak jelas lagi boleh klik gambo tu ok.. :)

berat ke tu ? haha~ xtwu la..
btw , x kesah pon nk pnggil hawa @ awe @ nadzirah ..
orang yang sama jugak.. 
pnggil nme laen memg kne mkn pnumbuk kang..haha~ xde la.. maen2 je.. :)


nak search nme2 dalam islam yg laen ?
 jom terjah >> nama islam ..






daa ~