Friday, December 7, 2012

kekasihHati

awak , saya dah nak pergi belajar nie . jauh . walaupun jiran johor , jauh jugak la nak sampai sana 3 jam lebih . mungkin susah sikit nak jumpa dah . 1 je nak ingatkan , jangan cuba2 nak curang ea . sam2 jaga hati kite nie . walaupun sejak dua menjak terjejak awak sibuk holiday awak , saya sibuk nak mengemas2 semua . seriously , rinduu sangat ,takpelaa . bagi awak ruang nak enjoy . tisu tu ade lagi . saya bawak pergi sana jugak :) jaga diri ye sayang .
ingatkan nak bagi chiko esok pagi , tapi awak balik esok malam . takpelaa , minggu depan ke orang balik nanti bagi chiko kat awak . jaga chiko leklok tau . chiko tu tak macam kucing jantan lain . letak kat luar rumah , berlari masuk rumah balik . jangan lupa ambik gambar dia da besar tau .

2 00 cute + kacak ^__^: